Kære forældre,

Med påsken lige rundt om hjørnet ønsker vi at sende jer en hjertevarm påske hilsen fra skolen. Vi håber, at I alle sammen får en vidunderlig påskeferie fyldt med glæde, fred og gode stunder sammen med jeres nærmeste. Påsken er tiden hvor Jesus er korsfæstet, begravet og genopstået. I samme stil kan man sige er det på skolen, tiden fra Jul til påske har været anstrængende og energien er ved at være brugt, så det er dejligt, at påskeferien endeligt er der.

Vi ønsker jer alle 2 dejlige uger, hvor I kan nyde forårets skønhed og finde tid til både afslapning og hyggelige aktiviteter. Lad påsken være en tid til fordybelse, til at skabe minder og til at finde ro i hinandens selskab.

Tak for jeres fortsatte støtte og samarbejde. Tak til alle jer der henvender sig til skolen på en god og venlig måde, til dem der bakker op omkring skolens arrangementer og til alle der kommer med gode tiltag vi kan omsætte på skolen.

Vi glæder os til at se jer igen efter påskeferien, og håber, at I alle vender tilbage med fornyet energi og klar til endnu en spændende periode på skolen, som starter mandag den 15. april 2024.

Vær opmærksom på, at de offentlige skoler har en uges mere ferie og dette kan medføre udfordringer i forhold til almindelig hverdag. Det er forældrenes ansvar at sørge for at barnet kommer til og fra skolen.

Vi vil også gerne minde jer om, at sidste skoledag før påskeferien er en almindelig skoledag efter skema.

Rigtig god påske!

Markus Hausen